Матеріально-технічна база |
Середа, 28 березня 2012, 17:36 |
Будівля, яку займає школа, є типовою. Приміщення відповідають завданням реалізації освітніх, корекційно–виховних завдань, які стоять перед школою для дітей з особливими освітніми потребами. Трудовий колектив постійно працює над тим, щоб школа мала своє неповторне обличчя, свою історію, власну концепцію розвитку. Школа складається з: - навчального корпусу (2760 кв.м); - спального корпусу (1640 кв.м); - харчоблоку (923 кв.м) на 240 посадкових місць; - медпункту з стаціонаром на 11 ліжок; - спортивного комплексу; - господарських приміщень (пральні, душових, гаража, тощо). Розміщена в приміській зеленій зоні. В закладі належна матеріально-технічна база. Створені відповідні умови для проживання, навчання, виховання, корекції вад розвитку дітей. Збереглася кабінетна система. У будівлі школи передбачено функціональні групи приміщень. Основні: - класні кімнати – 15; - навчальні кабінети - 12 (української мови та літератури, історії та географії, математики, інформатики, охорони праці, соціально-побутового орієнтування, лікувальної фізкультури та ритміки, розвитку мовлення (2), музичного мистецтва, сенсорно-моторної реабілітації) - навчальні майстерні - 5 (швейної (2), декоративно-ужиткового мистецтва, штукатурно-малярної, картонажно-палітурної справ), - спортивний зал (165кв.м), - актова зала (175 кв.м). Допоміжні: - бібліотека (медіатека) (83 кв.м) з читальним залом та окремим книгосховищем для збереження підручників, медпункт (36 кв.м), їдальня (293 кв.м), господарська зона якої розміщена з боку входу у виробничі приміщення, забезпечена окремим в'їздом з боку вулиці; умивальні й туалетні кімнати. Адміністративні: - кабінет директора (37,1 кв.м), - приймальна (16,6 кв.м), - учительська(35,1 кв.м), - методичний кабінет (19,6 кв.м), - кабінет практичного психолога (64,3 кв.м), - кабінет соціального педагога (15,5 кв.м)
У початкових класах, в навчальних кабінетах, майстернях виготовлено, систематизовано багато наочного, дидактичного матеріалу. Переважну більшість цього матеріалу виготовлено руками вчителів. Впродовж 2021-2022 навчального року проведено атестацію навчальних кабінетів, майстерень, спортивного залу, найпростішого укриття. Проведено поточний ремонт учительської, кабінету заступника дирктора з навчально-виховної роботи, кабінету директора, трьох кімнат найпростішого укриття, коридору біля їдальні, запасного виходу з найпростішого укриття власними силами за кошти меценатів. Замінено на металопластикові 6 дверей. Встановелно огорожу біля виходу на стадіон. В наявності цілий ряд технічних засобів навчання. Географічний кабінет укомплектований інтерактивною дошкою. Комп’ютерний клас укомплектований 15 ноутбуками, інтерактивною дошкою. В кабінеті сенсорно-моторної реабілітації для учнів з особливими освітніми потребами організовані належні умови для занять з розвитку дрібної моторики рук, тактильної та зорової стимуляції, релаксації та корекції недоліків пізнавального розвитку. Кабінет оснащений всім необхідним корекційним обладнанням:- Інтерактивна панель INTBOARD;- інтерактивна підлога;- світловий тунель;- пристрій динамічної заливки світла «Світлодинаміка»;- сенсорні іграшки;- сухий басейн;- дзеркальна сфера з мотором;- комплект «Колона з бульбашками»;- фіброоптичне волокно для психологічного розвантаження «Світловий дощ»;- сенсорні м’ячі;- іонізатор повітря;- мат для підлоги, пуфики та крісла з гранулами, циліндри різного розміру;- установка для піскотерапії;- набори для розвитку сенсорних відчуттів (легке- важке, тепле-холодне)тощо.Використання обладнання під час здійснення освітнього процесу оптимальне.
|