Загальні новини
Підсумки проведення круглого столу PDF
Четвер, 22 листопада 2012, 20:45

 

З метою розробки методичних рекомендацій та визначення діагностичного інструментарію, адаптованого для дослідження проблеми формування соціальної компетентності учнів

Детальніше...
 
Засідання круглого столу PDF
Четвер, 22 листопада 2012, 20:13

 

Тепер, коли ми навчились

літати в повітрі як птахи,

плавати під водою як риби,

нам бракує тільки одного:

Детальніше...
 
Якщо в класі навчається дитина з ДЦП Основні принципи корекційно-педагогічної роботи з дітьми, що мають ДЦП: PDF
Вівторок, 13 листопада 2012, 21:20

1. Комплексний характер корекційно-педагогічної роботи. Це означає, що потрібне постійне враховування взаємовпливу рухових, мовленнєвих і психічних порушень в динаміці розвитку дитини.

Детальніше...
 
Тренінгова програма «Розвиток згуртованості шкільного колективу» (Телешман В.І.) PDF
Вівторок, 13 листопада 2012, 21:17

              В будь-якому колективі виникає питання, пов’язане з груповою згуртованістю, питання це важливе тому, що від рівня розвитку колективу, ступеня його згуртованості залежить ефективність роботи групи,

Детальніше...
 
АВТОРСЬКА ПРОГРАМА «Формування позитивної Я-концепції у підлітків з особливими освітніми потребами» PDF
Вівторок, 13 листопада 2012, 21:11

                                                                                                                                      Розробила:

Телешман Вікторія Іванівна, 

   практичний психолог 

Чернівецької спеціальної

загальноосвітньої школи-інтернат №4

 

 Пояснювальна записка

Психокорекцiйна програма розроблена для осiб пiдлiткового вiку з особливими освітніми потребами. Уся програма розрахована

Детальніше...
 
Загальні рекомендації щодо роботи з дітьми з інвалідністю. PDF
Вівторок, 13 листопада 2012, 21:09

         1. Варто створити для роботи спокійну атмосферу:

міміка та пантоміміка (жести) відіграють важливу роль в установленні контактів;

жести мають носити відкритий доброзичливий характер;

не слід перехрещувати руки на грудях,

Детальніше...
 
Рекомендації педагогам, що стосуються взаємодії з гіперактивними дітьми. PDF
Вівторок, 13 листопада 2012, 21:06

          1.Під час уроків краще обмежити до мінімуму фактори, що відволікають. Вибір місця за партою для гіперактивного учня-в центрі класу навпроти

Детальніше...
 


Сторінка 41 з 44

Календар

Лютий 2019
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   
Банер

Національна гаряча лінія

Опитування

Ваш улюблений шкільний предмет