Основні нормативні документи, якими керується у своїй діяльності комунальний заклад «Чернівецька спеціальна школа №4»:
1. Закони України
-
Закон України «Про освіту»
-
Закон України «Про повну загальну середню освіту»
-
Кодекс Законів про працю в Україні
-
Закон України «Про охорону праці»
-
Закон України «Про відпустки»
-
Закон України «Про охорону дитинства»
-
Закон України «Про невідкладні заходи»
-
Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні»
2. Накази МОН України:
-
від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.03.2002 за № 229/6517 зі змінами, внесеними: наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 17.08.2012 № 921 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 03 вересня 2012 року за № 1482/21794, наказом Міністерства освіти і науки України від 08.04.2016 № 401 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 27 квітня 2016 року за № 645/28775;
-
від 12.06.2018 №627 «Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами»;
-
від 23.04.2019 №536 «Про затвердження Положення про інституційну форму здобуття загальної середньої освіти»;
-
від 07.12.2021 №1317 «Про затвердження типової освітньої програми для 5-10 (11) класів спеціальних закладів середньої освіти для осіб з особливими освітніми потребами»;
-
від 19.09.2022 року № 836 «Про затвердження типових освітніх програм для 1-2 та 3-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для осіб із порушеннями інтелектуального розвитку»;
-
від 15.05.2023 №563 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо окремих питань здобуття освіти в закладах загальної середньої освіти в умовах воєнного стану в Украіїні»;
-
Державними санітарними нормами і правилами «Гігієнічні вимоги до улаштування, утримання і режиму спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів) для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку, та навчально-реабілітаційних центрів», затвердженими наказом Міністерства охорони здоров'я України від 20.02.2013 № 144 та зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 14 березня 2013 року за № 410/22942;
-
від 25.06.2018 №693 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти І ступеня для дітей з особливими освітніми потребами";
-
від 12.06.2018 №627 "Про затвердження типової освітньої програми спеціальних закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня для дітей з особливими освітніми потребами".
-
від 26.07.2018 №814 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для для дітей з особливими освітніми потребами ";
-
від 26.07.2018 №816 "Про затвердження типової освітньої програми початкової освіти спеціальних закладів загальної середньої освіти для учнів 1 класів з інтелектуальними порушеннями";
-
від 01.08.2018 № 350 «Про організацію освітнього процесу в 2018/2019 навчальному році та освітні програми закладів загальної середньої освіти»
3. Постановами Кабінету Міністрів України:
-
від 28 липня 2023 року № 782 «Про початок навчального року під час воєнного стану в Україні»;
-
від 30 серпня 2022 р. № 979 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України з питань діяльності спеціальних закладів загальної середньої освіти»;
-
від 03.11.2021 №1132 «Про затвердження Положення про спеціальну школу»;
-
від 30.09.2020 №898 «Про деякі питання державних стандартів повної загальної середньої освіти»;
-
від 21.02.2018 №87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 24.07.2019 №688);
-
від 21.08.2013 №607 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами»;
4. Листи МОН України
-
від 06.02.2008 № 1/9-61 «Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів»;
-
від 17 травня 2023 № 1/6990-23 «Про підготовку закладів освіти до нового навчального року та проходження осінньо-зимового періоду 2023/2024 року»;
-
від 03.08.2023 № 1/11479-23 «Про методичні рекомендації «Безпечне освітнє середовище: Надання індивідуальної підтримки учням з особливими освітніми потребами під час підготовки до реагування на надзвичайні ситуації» (розроблені ДУ «Український інститут розвитку освіти»;
-
від 16.08.2023 №1/12186-23 «Про організацію 2023/2024 навчального року в закладах загальної середньої освіти»;
-
від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415 «Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році»
-
від 06.08.2018 № 1/9-485 «Організаційно-методичні засади освітнього процесу у спеціальних закладах освіти у 2018/2019 навчальному році».
5. Загально-державні акти у сфері освіти
-
Конвенція про права дитини
-
Національна доктрина розвитку освіти
-
Положення про спеціальну освіту
-
Типове положення про атестацію педагогічних працівників України (нова редакція)
-
Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу Міністерства освіти України
-
Положення про класного керівника навчального закладу системи загально середньої освіти
-
Положення про психологічну службу
-
Положення про психолого-медико-педагогічну комісію
-
Положення про навчальні шкільні майстерні
-
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів
-
Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх закладах.
6. Інструктивно-методичні матеріали
-
Методичними рекомендаціями ІППОЧО «Щодо організації освітнього процесу у спеціальних школах та навчально-реабілітаційних центрах у 2023/2024 н.р. (Захарова М.В., методист ресурсного центру з підтримки інклюзивної освіти КЗ «Інститут післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області».
-
Про порядок проведення навчальних екскурсій та навчальної практики учнів загальноосвітніх навчальних закладів
-
Інструкція про переведення та випуск учнів навчальних закладів
-
Інструкція з обліку дітей і підлітків шкільного віку
-
Інструкція щодо ведення класних журналів 1-4 класів
-
Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в загальноосвітніх навчальних закладах
-
Рекомендації щодо порядку використання державної символіки в навчальних закладах України
-
Нормативи наповнюваності груп, класів навчальних закладів
-
Про обсяг і характер домашніх завдань для учнів початковій школи
-
Рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу під час проведення навчальних екскурсій та навчальної практики
|